Jak postupovat při případné reklamaci

Vážení zákazníci,

Naším cílem je udržovat tu nejvyšší kvalitu v poměru k prodejní ceně. Při potisku lepicích pásek se na různé fóliové a jiné materiály nanáší různé barvy. Neustále zkoušíme fólie, papír a barvy našich stálých i jiných dodavatelů, abychom pro Vás naše zákazníky dokázali vyrobit vždy ten nejlepší produkt. Standardně doporučujeme objednávat zásobu na ca. 6 měsíců. Delší skladování pásky může způsobit její znehodnocení.

Pokud se u Vaší zásilky objevil jakýkoli problém, rádi bychom tento problém důsledněji prozkoumali. Proto Vás prosíme o zaslání nejméně 5 rolí potištěné lepicí pásky. Pokud Vaše zásilka byla větší (nad. 500 rolí) prosíme Vás o zaslání nejméně 15 rolí a to z různých krabic zásilky (balení je po 36 ks.) na naší adresu. Není to z důvodu, že bychom Vám nevěřili, je to z důvodu, že chceme tyto problémy vždy zjistit, abychom se jich v budoucnu vyvarovali. Každá produkce je totiž ve výrobě dokumentovaná včetně druhů barev, materiálu, lepidla, náboje korony atd. Tak můžeme být s Vaší pomocí ještě lepší.

Pokud vadu potvrdíme, nabídneme Vám plnění ve formě dodatečné zásilky nebo jiné odškodnění dle domluvy.

Vaše reklamace směřujte na tento email: pasky@pasky.cz

Pro pochopení - přečtě si možné vysvětlení