Navlhčovací páska slaví svůj COMEBACK

a to nejen kvůli tomu, že je ekologická

Rádi bychom vás dnes informovali o novém trendu v uzavírání zásilek. Pamatujete si ještě tzv. olizovačku? Papírovou pásku, která lepila až po navlhčení? Jak by řekli naši rodiče, vše se jednou vrací :). I tato navlhčovací páska se stává v současné době stále populárnější a slaví svůj COMEBACK.

Navlhčovací páska slaví svůj COMEBACK

Není to jenom proto, že je to asi nejekologičtější varianta uzavírání zásilek. Má i další velké výhody.

  • Skládá se z robustního papíru a na jedné straně je lepidlo na rostlinné bázi. A jak je patrné z názvu, lepí až po navlhčení.
  • Po nalepení se naprosto spojí s kartonem a každý pokus o vniknutí je bez poškození pásky nemožný.
  • Je odolná proti světlu, nestárne a počasí nemá na její funkčnost vliv.
  • Dá se vyztužit skleněnými vlákny jak podélně, tak i ve formě mřížky, a tím je mnohem pevnější než standardní lepicí pásky.
  • Je cenově dostupnější především při vysokém množství.
  • Pokud se částečně poruší, netrhá se dále.
  • Má minimální elasticitu, což v praxi znamená, že pokud na zalepenou zásilku zatlačíte, zůstane páska oproti plastiku stálá až do roztržení, kdežto plastik se natáhne a uvolní se od vík krabice.
  • Lepí i na zaprášeném povrchu.
  • Při odvíjení je nehlučná.
  • Dá se recyklovat společně s kartony.
  • Dá se potisknout podobně jako plastiková páska.

Asi největším spouštěčem byla volba firmy Amazon, která papírovou pásku zavedla jako standard. Další velké řetězce jako Lidl nebo DM poté následovaly.