Navlhčovací páska slaví svůj COMEBACK

a to nejen kvůli tomu, že je ekologická

Rádi bychom vás dnes informovali o novém trendu v uzavírání zásilek. Pamatujete si ještě tzv. olizovačku? Papírovou pásku, která lepila až po navlhčení? Jak by řekli naši rodiče, vše se jednou vrací :). I tato navlhčovací páska se stává v současné době stále populárnější a slaví svůj COMEBACK.

Navlhčovací páska slaví svůj COMEBACK

Není to jenom proto, že je to asi nejekologičtější varianta uzavírání zásilek. Má i další velké výhody.

  • Skládá se z robustního papíru a na jedné straně je lepidlo na rostlinné bázi. A jak je patrné z názvu, lepí až po navlhčení.
  • Po nalepení se naprosto spojí s kartonem a každý pokus o vniknutí je bez poškození pásky nemožný.
  • Je odolná proti světlu, nestárne a počasí nemá na její funkčnost vliv.
  • Dá se vyztužit skleněnými vlákny jak podélně, tak i ve formě mřížky, a tím je mnohem pevnější než standardní lepicí pásky.
  • Je cenově dostupnější především při vysokém množství.
  • Pokud se částečně poruší, netrhá se dále.
  • Má minimální elasticitu, což v praxi znamená, že pokud na zalepenou zásilku zatlačíte, zůstane páska oproti plastiku stálá až do roztržení, kdežto plastik se natáhne a uvolní se od vík krabice.
  • Lepí i na zaprášeném povrchu.
  • Při odvíjení je nehlučná.
  • Dá se recyklovat společně s kartony.
  • Dá se potisknout podobně jako plastiková páska.

Asi největším spouštěčem byla volba firmy Amazon, která papírovou pásku zavedla jako standard. Další velké řetězce jako Lidl nebo DM poté následovaly.

Navlhčovací páska slaví svůj COMEBACK